جغله های صالحینی

حلقه صالحین شهید ردانی پور | پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دولت آباد

جغله های صالحینی

حلقه صالحین شهید ردانی پور | پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دولت آباد

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

  • در تاریخ :94/11/26 23:33:01
  • توسط : امین داوری
  • نظرات : ۰
  • بازدیدها : ۲۸۷

- اول از همه سلام و دوم اینکه خیلی خوشحالیم که در خدمت شما هستیم، اگه موافق باشید بدون مقدمه بریـم سراغ سئوالات؟
- خودتون رو یکم واسه دوستان معرفی کنید تا کسایی که مصاحبه رو می خونند بیشتر با شما آشنا بشند؟
سلام- من محمد حسین یزدانی هستم، دانش آموز کلاس هشتم و در حال حاظر عضو حلقه شهید ردانی پور هستم.سن ام هم 14 ساله.
- چی شد که پـاتون به حلقه شهید ردانی پور باز شد! روزهای اول رو به خاطر میارید؟
از بعضی از بچه ها تعریف پایگاه بسیج شهید بهشتی رو شنیدیم.بعد اومدم پرس و جو کردم که چطوری بیام به این پایگاه بعدم با انجام دادن کارهای اولیه تونستم به حلقه شهید ردانی پور راه پیدا کنم
- حلقه شهید ردانی پور به نظرتون چه رنگیه، چرا ؟
سبزه- چون کارهای شاد متنوع در اون انجام میشه.
- بعضی از دوستان میگند شما صبح تا شب فقط درس میخونید! آیا شما این حرف رو درست می دونید و اگه درست نمی دونید برا اون دوستانی که این شایعه رو راه انداختند! بگید که چند ساعت در روز مطالعه میکنید و معدل سال قبلتون چند شد؟
من در روز 3تا 4 ساعت و بعضی وقتام کمتر یا بیشتر درس میخونم ، معدل سال قبل من یعنی کلاس هفتمم  19/90بوده
- اصلا یه سئوال کلی تر، شما اوقات فراغت یا برنامه های هفتگی تون چیه؟
من روز های شنبه دوشنبه کلاس والیبال میرم، روزهای یکشنبه و سه شنبه هم کلاس زبان دارم و روز چهارشنبه  حلقه صالحین تو برنامه منه، جمعه صبح ها هم کلاس قرآن میرم.
- پس تو زمینه والیبال هم تخصص دارید، بهترین بازیکن تیم ملی والیبال از نظر شما؟
شهرام محمودی و فرهاد قائمی از نظر  من بهترین هستن
- چطوری برنامه ریزی می کنید که هم به درستون لطمه ای نخوره، هم رشته ورزشی و کلاس های مورد علاقتون رو دنبال کنید، تازه شرکت در حلقه رو هم باید به این موارد اضافه کرد، واقعا چطوری برنامه ریزی می کنید که از عهده همه ی این ها به خوبی می تونید بر بیاید؟
جوری برنامه ریزی می کنم تا به درسم لطمه نخوره !
- آیا خودتون رو آدم موفقی می دونید و بنظرتون یه آدم موفق چه خصوصیاتی داره؟
خودمو آدم نیمه موفقی می دونم، آدم موفق اونیه که تو همه کاراش دقیق برنامه ریزی می کنه و البته شانسم میاره
- با توجه به اینکه زبان خارجی تونم خوبه، دوست دارم چند کلمه ای انگلیسی صحبت کنید؟
Hi,my name is mohammad Hossin yazdani.I m a student .I m14.
Class:eight(8)-school:navaee<<ya ali>>
- تو درس خوندن چقدر از اهل بیت کمک میگیرید ؟
خیلی
- شنیدیم سال قبل تو مسابقات قرآن هم رتبه اوردید، ماجرا چی بوده و رتبه چندم؟
من وقتی کلاس سوم و چهارم و پنجم بودم،هر سه سال توی مسابقات حفظ قرآن شرکت کردم و هر سه سال رتبه اول رو هم آوردم. ولی کلاس ششم که بودم موقعی که مسابقات قرآن بود، ما در کربلا بودیـم و کلاس هفتم هم رتبه دوم  رو در حفظ قرآن کسب کردم
- این سئوال جوابش یکم سختـه  ولی دوست دارم صادقانه جواب بدید، اگه قرار باشه دست پدر و مادرتون رو ببوسید اول دست پدر رو می بوسید یا دست مادر رو، چرا؟
تصمیم گیری برام سخته

- کلاً می خوام بدونم بیشتر اهل چه کتاب هایی هستید، البته از نوع غیر درسی و اسم آخرین کتابی که خوندید؟
کتاب های علمی و آموزشی و همچنین خنده دار و آموزنده، نام آخرین کتابی که خوندم (قصه های شاهنامه) بوده.
- شغل شما در آینده، چرا ؟
پزشک- شغلیه که می تونم به مردم خدمت کنم، البته شغل جالبیه
- من چند تا کلمه به کار می برم شما لطفا فقط در حد یک جمله نظرتون رو در مورد این کلمات بیان کنید.
شهید ردانی پور: شهید خیلی بزرگواریه تازه چه خوب که اسم حلقه ما هم اسم ایشونه.
مدرسه نوایی : مدرسه خوبیه،ولی اگه یه کم این دانش آموزای بی ادبش کمتر بودن بهتر بود!
بستنی قیفی : خوشمزس!
www.radanipoor.blog.ir :  وبلاگ پر مطلبیه
شنگول و منگول : تخیلیه ولی باحاله
حامد زمانی : خواننده با انگیزه و خوبیه،صداشم خوبه،آهنگ های اون خیلی قشنگه،من آهنگ هاشو دوست دارم.
سوره نمل : نشونه قدرت خداس و قدرت خلق کردن حیوان های متفاوت، مخصوصا مورچه به این کوچکی
جشن پتو : جالبه ولی اگه در او شوخی می کنیم،درست شوخی کنیم
فیلم قصه های مجید :  خیلی این فیلم زیباست و من دوست دارم
ماکارونی: بد نیست،  من که دوست دارم
هیئت دانش آموزی انصارالمهدی (عج): خوبه
تو این مصاحبه سئوالی که دوست داشتید بپرسم، ولی نپرسیدم، البته همراه با جوابش بفرمائید؟
البته من به جای سئوال یه انتقاد دارم.
شما که می دونید من تو قرآن هم انگیزه دارم و  هم خوب بلدم. پس چرا تو بعضی مراسمات منو برای قرآن خونی انتخاب نمی کنین!
البته شما قرآنتون خیلی خوبه ولی روزهای یکشنبه با توجه به اینکه کلاس زبان شرکت  می کنید نمی تونید به هیئت دانش آموزی برسید، بنابراین توفیق استفاده از شمارو تو هیئت که مراسم هفتگیمون هست نداریم، البته سعی میکنیم توی ما بقی مراسمات ازتون استفاده کنیم
خیلی ممنون از وقتی که گذاشتید.


منتظر سلسله مصاحبه های حلقه ای ما باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">